La guerra que T-vé

¿Veurem a llarg terme una guerra entre productores tradicionals de TV (ull que aquí hi ha cadenes públiques!), publicacions de l’entorn editorial i proveïdors de contingut de vídeo online com Youtube (llegeixi’s Google)?
A més de la pregunta, que té molla, sorgeix una altra línia per discórrer sobre aquesta possible situació: pel que fa als continguts en línia més habituals en les dues últimes dècades s’ha vist com el màrqueting de cerca (SEO / SEM) ha influït enormement en l’ascens d’uns i l’ocàs d’altres.

S’ha vist com les primeres posicions de Google (com a clar dominador del mercat de recerca) han creat imperis mentre que els recursos (eventualment millors) que són llistats a la pàgina 5 o més enllà dels resultats de cerca, estan més enfonsats que la Fossa de les Marianes.

Aquesta lluita per promocionar cap a la superfície de l’oceà dels cercadors s’ha traslladat a l’entorn multimèdia, o sigui que el vídeo ja està en el quadre amb ple dret…
Dit això tornem a la guerra de creadors de contingut visual per Internet, tindrà Google el seu paper d’influència, sobretot sent un dels protagonistes?

Tot i que sempre és una opció oberta, avui us convido expressament a compartir la vostre opinió sobre aquest tema, cridat a ser la clau de pas de la veritable conquesta de les llars per part d’Internet.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s