Promoció a Facebook: separar perfil personal del professional

Publicitat a la Web Social | Promoció empresarial a Facebook

Què cal tenir en compte per promocionar una empresa a Facebook?

Dins del mateix compte és vital no barrejar la part personal i la corporativa o professional. Quan un usuari/-a es registra a Facebook queda representat per un PERFIL que cada nou usuari/-a ha de completar i que pot anar bastint-se amb les aplicacions i widgets que ofereixen Facebook i d’altres plataformes de web social, aquest PERFIL ens permet com a usuaris per exemple enviar missatges al MUR, publicar FOTOS, VIDEOS, incloure els nostres ESDEVENIMENTS en un calendari d’accés configurable, publicar NOTES i apujant el nivell de complexitat es permet fins i tot importar les entrades de FEEDS des de BLOGS i plataformes com Twitter, Delicious i altres… I més coses que haureu de descobrir per vosaltres mateixos…

Una d’aquestes coses són les PÀGINES

Les PÀGINES es creen des d’un compte d’usuari particular i poden representar organitzacions o empreses, serveixen com a eina de relacions públiques i de marketing en l’entorn de Facebook, actualment depassant els 250 milions d’usuaris.

No perdeu el tren de la web social, ni com professionals ni com particulars!

En què es diferencien les Pàgines dels Perfils?

Els Perfils només es poden fer servir per representar a un particular i han d’estar a nom del particular. També es pot fer servir un compte de Facebook per gestionar Pàgines que representin a empreses o d’altres organitzacions. Només es permet crear Pàgines de Facebook per representar organitzacions reals de les que l’usuari registrat al compte en sigui un representant autoritzat, els fans d’aquestes pàgines no podràn veure que un particular donat n’és l’administrador, o tenir accés al seu compte personal.

Totes les característiques del compte personal, com fer contactes i missatgeria, són per l’ús personal exclusivament i no seran emprats per finalitat de promoció professional. Si un particular afegeix un usuari de Facebook com a Amic, per exemple, aquesta persona serà convidada a ser Amic/Amiga del Perfil del particular i no de la seva/-es pàgina/-es. Utilitzar característiques del compte personal per promoció professional o crear Pàgines no autoritzades pot resultar en amonestacions al compte del particular o fins i tot la seva cancel.lació unilateral.

Coneix els serveis SEO i Social Media que milloraràn el posicionament web del teu ecommerce!

Posicionament web: SEO i Social Media en paral.lel
Posicionament web: SEO i Social Media en paral.lel

SEGONA PART:
És graciòs rellegir aquest article, avui dia, febrer de 2011, ja fa temps que el conveni general entre els professionals dels Social Media és que barrejar hàbilment els perfils personals i corporatius és la recepta de l’èxit, ja que el públic percep la marca o l’empresa molt més propera, li dóna cara i ulls i una dimensió humana a un monstre econòmic que potser te 100.000 treballadors a tot el món…
En fí, sort i salut per seguir veient els canvis que porta el temps.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s