El nou cercador de Microsoft, Bing: com han de reaccionar les empreses i professionals del SEO?

[Traducció automàtica anglès-català des de Google Translate]

[…] A la llum d’aquesta informació, qué és el que ha de fer una empresa de optimització per a buscadors?

Dues maneres d’abordar la situació

Irresponsable:

1. Per optimitzarel potencial Bing en detriment d’altres motors que tenen els registres a llarg termini de la quota de mercat és temerari. Al final del dia, Bing pot ser nova i emocionant, però encara té una petita quantitat de la quota de mercat en comparació. Una empresa prudent d’optimització de motors de cerca probablement recomani esperar fins que els números s’estabilitzin abans de traçar un curs d’acció.

2. Optimitzar per Bing a costa de Google i Yahoo! no és prudent. Una empresa pot optimitzar per Bing, però esperem que no en el sacrifici de les actuals classificacions dels motors més populars.

3. Suposant que Bing tindrà una algorisme estàtic és temerari, si efectivament Bing guanyar quota de mercat en les pròximes setmanes i mesos, els SEO irresponsables i antiprofessionals (que practiquen trucs potencialment perjudicials pel client a llarg terme, l’anomenat black-hat SEO) tractaran d’enganyar el sistema, el que significa que podem esperar que l’algorisme canviarà i evolucionarà amb rapidesa. El que funciona ara pot no funcionar en qüestió de setmanes.

Responsable:

1. No obstant això, un pensament de les empreses d’optimització i posicionament web pot ser la creació de llocs de prova que han estat optimitzats específicament per Bing per aprendre tant com pugui sobre l’algorisme.

2. Ideal si s’aconsegueixen les classificacions, a continuació, l’empresa d’optimització per cercadors pot determinar com traduir aquests rànquings de Google i Yahoo!. Òbviament, serà important seguir de prop aquestes estadístiques per veure si poden guanyar Bing i mantenir qualificacions o si es imiten a Microsoft de la història dels pobres rendiments del motor anterior, MSN i Live Search.

3. Els professionals del posicionament web també ha de localitzar elements específics de l’algorisme de Bing que no comprometin les classificacions a Google i Yahoo!, però que poden ajudar en la classificació Bing. Trobar els atributs de la Bing algorisme que es poden aplicar al seu lloc web que obtenir puntuacions més altes Bing és, òbviament, en l’interès superior de la pàgina web, només volem estar segurs que les classificacions no es comprometin en el camí cap a l’èxit.
[…]
[Traducció automàtica anglès-català des de Google Translate]

Extracte de l’article de SEO-News
Chasing Bing:The Truth behind the Hype
By Scott Buresh (c) 2009 Medium Blue

Posicionament de pàgines web a les primeres posicions dels principals cercadors
Posicionament web als principals cercadors

 

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s